Ofte stilte spørsmål




1. Jeg trenger hjelp med å velge vare. Kan dere hjelpe?
Selvfølgelig! Ta kontakt på chat nede i venstre hjørne, [email protected] eller på telefon 310 95 005.

2. Selger dere til privatpersoner?
Nei, vi selger kun til bedrifter i Norge. Du må oppgi gyldig organisasjonsnummer ved bestilling. Vi selger til enkeltmannsforetak mot forhåndsbetaling. 

3. Hvordan sporer jeg pakken min?
Logg deg inn på brukeren din, gå inn på ordren så vil sporingsnummer ligge der.

4. Det mangler en vare i min levering, hva gjør jeg?
Ta kontakt med oss på telefon, epost eller chat.

5. Hvordan kansellerer jeg ordren min?
Ta kontakt med oss på telefon, epost eller chat så fort som mulig. Om ordren er sendt fra lageret er det ikke mulig å kansellere.

6. Jeg har en større ordre, kan jeg få bedre pris?
Alle større ordre har anledning til bedre priser. Ta kontakt med oss så skal vi hjelpe deg.

7. Hvor har dere lager?
Vi sender fra Norge, Sverige og Tyskland, alt ettersom hvor varer er på lager.

8. Er priser eks. mva.?
Ja - alle priser er eks. mva. men blir lagt til på faktura.

9. Tar dere kortbetaling?
Ja, du kan betale med Mastercard eller Visa.

10. Hvor lang betalingsfrist får jeg på faktura?
Alle får 14 dagers betalingsfrist med mindre noe annet er avtalt.